Dramas_com Index du Forum
Dramas_com

Dramas_com Index du ForumFAQRechercherMembresGroupesProfilS’enregistrerConnexion

Jerry Yan

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Dramas_com Index du Forum -> Acteurs et actrices - Galeries -> Personnalités Taiwanaises
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Vitany

Féminin
Drama(s) préféré(s): Pleins !
Johnny's préféré: Kame/Koki
Un 2ème Johnny's préféré?: Ryo-chan, Jin, Matsujun
Actrice préférée: Ariel Lin, Ueno Juri
Acteur préféré?: Eita, Ryo-chan, Kame
Un chéri hors de la Johnny's?: Mizushima Hirooooooooooooooooooooooooooo
Dégré de fangirlisme (entre 1 et 5): 3 (25 pour Hiro !)

MessagePosté le: Sam 26 Juil - 14:04 (2008)    Sujet du message: Jerry Yan Répondre en citant

Jerry Yan   

Nom : 言承旭 / Yan Cheng Xu
Nom anglais : Jerry Yan
Vrai nom : 廖洋震 / Liao Yang Zhen
Aussi connu sous le nom de : Bao Long / Xiao Bai Tu
Profession : acteur et chanteur
Né le : 1er janvier 1977, à Taiwan
Taille : 180cm
Poids : 72kg
Signe zodiacal : Capricorne
Signe chinois : Dragon
Groupe sanguin : B
Langues parlées : Chinois, Taiwanais
Sports favoris : jeux de balle (basketball en premier !), natation, danse
Films préférés : Cinderella Man, Crash et Love Actually (kyaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! J'adore ce film !!! => on est fait pour s'entendre... lol)
Artiste favoris : Johnny Depp (mais qu'elle homme de GOÛT !)
Collections : Lunettes de soleil
Couleur préférée : noir
Pays préféré : Japon
Site officiel : http://www.starjerry.net/
Blog perso : http://www.starjerry.net/blog/index.php

=> Il fait partie du groupe de Tpop JVKV (connus précédemment comme les F4), avec Vic Zhou, Vaness Wu et Ken Zhu

Dramas
Starlit (en production)
Hot Shot (CTV, 2008)
The Hospital (CTV, 2006)
The Wound of Fierce Love (2005)
Meteor Garden II (CTS, 2002)
Come To My Place (CTV, 2002)
Love Scar (CTS, 2002)
Meteor Rain (CTS, 2002)
Meteor Garden (CTS, 2001)
Happy Campus (2000)

Films
Magic Kitchen (2004)

Images

Calendrier 2008 de Jerry

Pamphlet de la tournee Jap

Publicites:

Pub sony:

Autres:

HOT SHOT !

The Hospital

Meteor Garden

Cover Story=> il s’agit en fait d’une émission TV où Jerry était invité et il parle à un moment de sa mère je crois bien et il se met à pleurer… Il était très très touchant (et j’aurai trop voulu savoir ce qu’il raconte aussi !) Vous pouvez voir cette émission sur Veoh en entier…

Notre beau (et gentil) Jerry a fait quelques missions humanitaires, notamment en Mongolie et aux Philippines…
Il est allé visité des écoles pour enfants… C’est pas un homme génial ça ?!

Philippines

Mongolie

Dernière édition par Vitany le Ven 22 Aoû - 14:26 (2008); édité 1 fois
Publicité

MessagePosté le: Sam 26 Juil - 14:04 (2008)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
~★Kamisha★~
Jin'z Girls
Jin'z Girls

Féminin
Drama(s) préféré(s): ippai ga arimasu :3
Johnny's préféré: ❤ ❀ Akuma Jin ❀ ❤
Un 2ème Johnny's préféré?: La JE est mon Opium \o/
Actrice préférée: Juri Ueno, Ayase Haruka et Inoue Mao
Acteur préféré?: Oguri Shun
Un chéri hors de la Johnny's?: Igarashi Shunji, Yunho, Nichkhun ❤
Un groupe de Visual/Jrock?: X Japan, B'z, Versailles
Dégré de fangirlisme (entre 1 et 5): Level 9999

MessagePosté le: Sam 26 Juil - 21:38 (2008)    Sujet du message: Jerry Yan Répondre en citant

kyyyyyyaaaaaaaaaaaa

Vitany je t'aime d'avoir fait son topic!!!! je vais ENFIN!!! pouvoir poster ses infos!!! et mes pics aussi !!!!

~~aaah Jerry mon Daoming Si prefereeee fanchement n'est-il pas beau ce type???

deja voici sa toute derniere pub pour un MP3 de Sony^^

Jerry Yan & Gui Lun Mei des partenaire romantiques dans un captivante pub pour SONY

Citation:

Jerry Yan did not worry about the possibility of jealousy feeling from his co-star in The Hospital, Dai Li Ren because of having an affectionate romantic role with Dai Li Ren rumored girlfriend Gui Lun Mei in a new advertisement shooting. The SONY MP3 advertisement is now accessible in the SONY website and because of the appealing visual advertisement storyline; the website has an extremely high hit rate.

Hot Shot soon to be broadcast but Jerry Yan is unable to attend the premiere event. He is actually busily occupied with a new album recording and unceasingly advertisement work. For the first half of this year, with two idol dramas "Hot Shot" and "Stardust” and plus 2 Commercial of 7-11 and Sony MP3, Jerry earns at least NT$30 million. For the second half of the year, with F4's six session of Japan concerts and another upcoming “Extravagant Challenge” drama, his earnings will be very astonishing.

In this Sony cm, Jerry Yan released his new song from his solo album. Jerry admitted, in his mind, he is always thirst the kind of romance in his cm. When he was at school, he admired a girl. Everyday, when he arrived at school, he couldn't control himself but looking for her, and he felt that this kind of happiness is very pure.

Regarding working with Gui Lun Mei for the first time, Jerry Yan said that she is very natural without affectation. On the other hand, Gui Lun Mei described Jerry Yan Cheng Xu, "In private, he is an interesting guy, but he is very serious at work to the point that even sometimes I want to play a joke on him, I won't dare to."

credits: Myvi@asf
edited~ by referring to fatty & kkla translation ..thanks

voici la pub en entier

les affiches

Une serie de vid des 2 acteurs parlant du produit

des scenes NG (No Good) de l'interview

Et voici la derniere info, sur la premiere de HoT SHOT ,son dernier drama sur le Basketball avec Show Luo (kya!) et Wu Chun (kya!x2)

Citation:

Jerry (left) pokes out tongue acting cute, Show (middle) awkwardly smiles facing Chun (right)

source: UDN
translated by: x-WISHFULthinking@asianfanatics.net

At the premiere of “Hot Shot”, Jerry Yan, who was initially unable to attend, made a surprise appearance at the event. Show Luo, who did not know Jerry was going to attend, accidentally tripped on stage. When the host asked if he purposely tripped, Show replied: “Purpose my ass!” He awkwardly smiled and said: “Hope everyone can forget what just happened, nice camera man please delete the photo, that was the most embarrassing moment of my life.”

Jerry Yan, who was initially unable to attend due to work reasons, specially took out an hour of his time to attend the premiere. This hour included his trip to and back from his work place, hence he did not have time to watch the preview, sign autographs or interact with fans. He said, “Because filming this drama, I was very happy to make so many basketball-loving friends, although I am not good at basketball, I went all out for this drama.”

“Hot Shot” will air this Sunday (27th of July) at 9:30pm. Wu Zun who plays “Wu Ji Zun” in the drama, this is his first time playing a character with his own name, he said it feels very special. Fans from Japan, Korea, Brunei etc specially attended the premiere for their idols. There were even some fans that arrived at 4am queuing up to be the first ones in.

In the first episode, there will be a dance scene between Jerry and Show. This is the first time for Jerry, and he practiced for 2 days. In response to their very strong competitor “Fated to Love You”, Show took Chun down with him and jokingly said that if ratings break 10, the 2 will strip down naked and face each other in the room, but with no others in the room. This is hard to believe and Show said, “And then we will come out and describe it to everyone!”

> photos rajoutées au premier post

By me =) .
*★*HEATH*★*Matatabi*★*Jasmine*★*Toshiya*★*Maru-chan*★*Fujiee*★*Hikaru

Visiter le site web du posteur
Vitany

Féminin

MessagePosté le: Dim 27 Juil - 11:10 (2008)    Sujet du message: Jerry Yan Répondre en citant

Mais de rien Kamisha !

Jerry étant mon chouchou taiwanais, je me suis dit qu'il était (enfin) temps de faire une page sur lui ! 
J'ai encore pleins de photos (notamment de son dernier drama avec Wu Shun et Alan Luo), mais mon ordi ramait hier, donc je les rajouterai tout à l'heure ! 

Effectivement, il est très très beau... Il a quelque chose de doux dans le visage, le regard et le sourire, j'adore !
Il est magnifique dans cette pub pour MP3 (et j'aime beaucoup la chanson aussi) !
Ils sont tout chou tous les deux !

Moi le drama que je veux absolument voir et dont j'ai trouvé que le premier épisode sur veoh et en raw en plus, c'est The Hospital !
Ce drama a reçu pleins de prix pour le jeux des acteurs et tout... Et après avoir vu le premier épisode, il avait l'air vraiment très bien...
Pour plus de détails, allez voir dans le topic "Nouveaux Tdramas"...

Vitany

Féminin

MessagePosté le: Lun 28 Juil - 08:53 (2008)    Sujet du message: Jerry Yan Répondre en citant

Petit double post pour la bonne cause...

L'épisode 1 de Basketball Fire en raw est dispo sur d-addicts !

Edit :
Ben maintenant, il est dispo aussi en vosta sur le LJ ou sur d-addicts !!!
Aaaaaaaah... comme il m'avait manqué Jerry...

Edit 2 :
J'ai mis à jour les images !

tanpopochanchan

Drama(s) préféré(s): Beaucoup trop...
Johnny's préféré: Junichi/Nagase/Jin/Aiba/Yasu
Un 2ème Johnny's préféré?: et plein d'autres!!!!!
Actrice préférée: Sung Yu Ri et Haruka Ayase
Acteur préféré?: Yamada Takayuki
Un chéri hors de la Johnny's?: Lee Min Ki, les super junior,FT Island, Hiromi Sakimoto-kun!
Un groupe de Visual/Jrock?: euh... non
Dégré de fangirlisme (entre 1 et 5): 6

MessagePosté le: Mer 8 Oct - 12:19 (2008)    Sujet du message: Jerry Yan Répondre en citant

Jerry!!!!
Notre Domyoji TW!!!!
Il est vraiment trop beau, trop sexy, trop classe!
J'ai hate de le voir version basketball.
En tout cas, merci pour ce post et les photos (il y en a quelques unes que je n'avais pas encore).
Jerry, on t'aime!

~★Kamisha★~
Jin'z Girls
Jin'z Girls

Féminin

MessagePosté le: Mer 22 Oct - 05:43 (2008)    Sujet du message: Jerry Yan Répondre en citant

... ...
/me vient de remonter et de voir les pics de la galerie.... seigneur! Vitany elles sont sublimes les pics!!!!!!!

kya kya kyaaa j'ai des papas de la tournee japonaiiiiise!!
<== ca c'est pour l'avalanche de Comeback et d'infos sur les valeurs sures du monde bishiens (Rain, DBSK, F4...)

attendez que je poste les pics des 3 autres *o*.. c'est une tuerie! surtout Vic et Vanness

Jerry ADORE les nouilles Soba! Il en mange tous les jours XD

Citation:

Because of F4's concerts, Jerry Yan ChengXu spent a month living in Japan. He was very low-key, and he lived in "seclusion;" for three meals a day, he ate the hotel's soba (buckwheat noodles). Even the workers exclaimed, "Who would eat the same exact thing, day after day?!" Jerry, however, didn't take this charge seriously in the slightest; he said that soba has a very unique, mild fragrance... he eats it every day, but he just doesn't tire of it. Sometimes, when he goes out, he will also try out many different types and flavors of ramen; his co-workers s that he is on the verge of becoming a "Ramen Expert!"

Out of F4, Jerry's popularity is the highest and most prosperous. The gifts he receives from fans are numerous to the extreme; after each concert, workers sort the presents he receives into boxes upon boxes. Included in the gifts are specially-ordered -and-manufactured chocolates for Jerry, dolls and toy figurines, sweets, candy, etc. Some thoughtful fans also collected 溫泉包 hot springs packets from all over Japan, hoping that Jerry could use them in the hotel, relieving some of his fatigue by soaking in a "hot spring." Jerry treasures these gifts very much; he made it clear to the workers that he wanted to bring all of them back to Taiwan with him; they mailed 8 large boxes. As for the rumor that Jerry hadn't paid for the recent furnishing of his abode, 杰威爾 JVR said that Jerry had already paid in full; they also had proof of the transaction. If there were any further false reports made regarding this matter, they would exercise their legal rights.

News Source: UDN, http://asianfanatics.net/forum/
Translation Credit: tammiest @ http://asianfanatics.net/

By me =) .

Vitany

Féminin

MessagePosté le: Mer 22 Oct - 15:33 (2008)    Sujet du message: Jerry Yan Répondre en citant

Miaowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...  Les pics sont trop belles... Merci Kamisha !

Je l'adore décidément ! Et le fait qu'il aime beaucoup les nouilles soba, qu'il soit si gentil avec ses fans et qu'il fasse en plus de l'humanitaire... ah ! Et qu'il chante et joue bien aussi !!!

~★Kamisha★~
Jin'z Girls
Jin'z Girls

Féminin

MessagePosté le: Sam 25 Oct - 20:58 (2008)    Sujet du message: Jerry Yan Répondre en citant

voici des pics (pas tres jolies oui mais c'est tout ce que j'ai pu trouver u_u) du pamphlet de la tournee Jap

et plus jolies celles la, des scans du calendrier 2008 de Jerry^^

Et voici son interview qui est dans le pamphlet (gomen du retard Vitany^^")

Citation:

thanks to kym@nbbbs.com

Jerry words on the insert of the Japanese Concert Programme

To all the fans,
Thanks so very much to every one of you who have stayed by F4 and been grown with us.
We are like old schoolmates who are here today to reminisce all about F4 from the beginning till now.
All are part of our growth as F4, though there maybe laughter and tears at times.
I will have more confidence to walk on from here on with all of you always by my side.
Thank you very much.

ABOUT THE CONCERT

~ How did you feel when you initially knew about F4 having a concert in Japan?

When I heard for it the first time, ‘What! Japan?’ popped into my mind.
But my Japanese isn’t very good, so would that be a problem?
Would I be able to perform to my best?
I was considering all these. Furthermore besides my inner uncertainties, I was worried if I could actually do it.
With continuous rehearsals and as the concert date drew nearer, my uncertainties and worries dissipated. On the contrary, I was looking forward to the concert.
The night before the performance, just thinking of seeing everyone, I got so excited that I couldn’t sleep. (laugh)

~ What does this concert mean to me?

Such a large scale concert, it will forever be an opportunity for me to grow.
Besides the inevitable pressure, it has become to me a motivating force.
With the F4 concerts these past 2 years, being together with my mates, we truly understand each other and it can be a different stimulus.

~ What do you hope the fans can feel when watching F4’s performance?

I hope that everyone would be able to see our own growth and to give everyone a brand-new feeling.
My mates also feel the same way.
But the matter about growth, it is not up to one to define. I hope that the fans can feel that we are ‘still growing’.

~ What about your personal performance?

Everyone has a different liking to visuals. As for my personal performance, I don’t think that a 120% performance might be visible.
But I hope that everyone can feel something new.
Though it’s only me but I hope that everyone can feel that ‘he’s different from before’ or ‘Jerry is really growing’, responses like these really makes me very happy.
The details of the concert . . . . . . That is a secret so please look forward to the concert.

JERRY VS F4

~ The most memorable thing together with F4?

There are many actually but the most memorable would be the Hong Kong Coliseum concert 2 years ago.
I know that it is under renovations now but I remember how it was 2 years ago.
What made me work even harder was that I wanted to give everyone the best performance.
We worked so hard and it was all was not in vain. I feel so blessed and that was very memorable and I was very touched.

What does it mean to be together with your mates?

It was many years ago that we had met for the first time.
I’ve had different experiences and growth. But when we met at first, we were all new. So we have a special relationship.
We are all busy with our own things and basically we seldom contact one another.
So once a while when we do meet up, it is like being together with schoolmates, we naturally play and chat with one another.
So the atmosphere immediately reverted back to how it was before, our relationship has not changed at all.

My feelings about my other mates.

I look forward to my future and I have my dreams as well.
Though the 4 of us seldom have a chance to work together but I will always wish the very best for them. We encourage each other and it will always be this way.
Ken and I are Capricorns.
I’m more of a kid and Ken is like a big brother. He is always the one who worries for us.
Ken is very particular about his matters.
Vic has changed and grown the most. I am so happy that I want to work harder along my own path too.
Vanness is always like the Sun, always making everyone so happy.
The show will be wonderful and I’m looking forward to this performance.

JERRY VS JERRY

~ What is the greatest obstacle (or distress) that you have face thus far?

To be frank, I have never imagined that this TV serial could have so popular.
And also how it had received such overwhelming responses.
I have been very careful every step of the way from ‘Meteor Garden’ till now.
As I need to shoulder the fans’ expectations so I do not wish to fail. My self-imposed pressure is my greatest distress.
Everyone’s expectations and my own demands on myself have become pressures.
Conversely, isn’t a risky opportunity an opportunity in itself?
Most of the pressures have become a motivational force for my growth. And it is such a formidable force

~ If you met yourself when you first started out, what would you say to yourself?

My character is too forthright and so it’s better not to be in the Entertainment Circle.
But if I weren’t in the Entertainment Circle, I won’t be here. Everyone won’t be supporting me and all these touching moments would be no more too.
So I will believe in myself, be undaunted in my beliefs and keep working harder.
The Sun always shines on you. The most important is to walk on with an innocent and righteous
heart.

~ What about your plans from now on?

All the other mates have their own different plans for the future.
As for myself, I hope to have challenges on different job aspects!
As an actor, my job scope is more or less definite in terms of acting skills and what needs to be done. But I hope to do things that I haven’t done before.
To be able to see myself doing very well in something new!
Personally, I will prepare well for my job! (laugh)

About the Fans

~ What are the fans’ existence to you?

Since I’ve been this business, all of you have given so much support and so much strength.
I will always be extremely grateful.
Fans to me are like the relationship between the Sun and Man. Without the light from the Sun, there would neither be any energy nor strength.
Though the Sun may only exist in a certain corner at a time, but without it everything would be enveloped in darkness.
Fans to me are like the light from the Sun, they are essential to existence.

~ Relationship with Fans

To tell the truth, please don’t be so ‘reckless’, alright!
If only everyone can be like the sunshine, giving me light and warmth that would be my greatest support and encouragement. (laugh)

~ THE END ~

credit to cancankasumi@nbbbs.com

By me =) .

Vitany

Féminin

MessagePosté le: Sam 25 Oct - 22:00 (2008)    Sujet du message: Jerry Yan Répondre en citant

Oh les belles pics ! Et la jolie interview !

Merci Kamisha ! (et ne t'excuse pas pour un quelconque retard voyons - inexistant ! Je suis très patiente et en plus c'est toi qui a la gentillesse d'apporter des infos donc y'a pas de raison de s'excuser !)

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 09:53 (2016)    Sujet du message: Jerry Yan

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Dramas_com Index du Forum -> Acteurs et actrices - Galeries -> Personnalités Taiwanaises Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation